tirsdag 12. januar 2010

Komle middag!

Gjett om ikkje mormor vil gjør stas på meg rett før jejg reiser. Og hva er bedre enn en komlemiddag av ypperste slag? ikke mye. Så på Torsdag blir det komle og kos hos mormor og morfar.

Dette var altså det mor delte med meg når jeg kom hjem fra en litt hektisk kveld som ble litt lengre enn planlagt. Styremøte drar jo som oftest litt ut, og selvfølgelig må en jo finne på noe etterpå. Så det ble en liten tur til Linn med spilling og kos.
Da de andre ville hjem, ville jeg være litt lenger, så jeg fikk overerekke "kassen med det rare i" til Linn. Det ble også rom for litt snakking, klaging og ellers gjikk det opp for meg hvor liten tid det er til jeg reiser.
3,5 måneder uten alle, nei, det skal ikke være lett. Kanskje de forandrer seg så mye at jeg ikke kjenner dem igjen når jeg kommer hjem? Kanskje alt er helt anderledes? Nei, får håpe jeg ikke detter helt av lasset, hvem skal jeg ellers se halvdårlige filmer med på torsdagskvedene, eller slå i spill en tilfeldig dag i uka? Jeg får håpe på det beste.

Jeg gleder meg vertfall til torsdag og komle! Èn ting å se frem til vertfall!

Nam Nam, Skal fortelle alt om hvordan det smakte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar