mandag 11. januar 2010

En uke igjen.

Da var det ikke lenge igjen, en uke. Den kommer til å gå fort, for fort, jeg som ikke har alt i boks enda...
Hm, hvordan skal dette gå?

Sprøytene er satt, og det verker fremdeles litt i den ene armen, kanskje ikke rart når en ta 4 på en gang, ikke bra for en som har sprøyte skrekk. Men jeg endte ikke på gulvet, så jeg burde kanskje være stolt av megselv.

Tenkte kanskje jeg snart skulle få noen inspirasjon til å finne ut av hva jeg skal ha med meg. Det største problemet er kanskje det at jeg ser at mye kommer til å bli liggende igjen. Du lurer kanskje på hvorfor, ser vell kanskje den at jeg kommer til å legge igjenn litt penger i den Bolivianske økonomien, ikke at det er feil.

En ting jeg synes er litt kipt, er at nå er det ikke lenger slik at en kan ha med seg to kollie til USA, så derfor må håndbagasjen utnyttes max. Å tror du ikke jeg har en liten søt koffert som akkurat har de internasjonale målene for håndbagasje, joda det har jeg. smart av meg å kjøpe den i mellomlandingen i Riga som tok litt av shopping-messig. Det var forresten en fin tur ellers også.

Men nå er det ikke Riga jeg skal mellomlande i denne gangen. Det er nemlig London og Miami som står for tur. Hvordan jeg skal greie meg helt alene på Heatrow kan jo bli spennende, det er jo ikke akkurat en liten flyplass. Kanskje jeg kan lage et "jeg flyr alene"-skilt. Men det vil de vel kanskje ikke forstå i England, og de som gjør det vil kanskje bare se litt ekstra rart på meg. Miami, der har jeg jo ikke vert før, så hvordan det vil gå vil bare tiden vise. Jeg får skru på sjarmen og late som om jeg er litt dummere enn det jeg er, så går nok alt så bra, det er vell alltid noen som vil hjelpe en stakkars utlending i nød.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar