søndag 17. januar 2010

Snufs snufs.

I dag var altså siste dagen min her før jeg reiser.
Jeg har vert rundt hos bestemor og bestefar idag og mormor og morfar på besøk for å ta et siste farvell. Dette var virkelig hardt!
Men kanskje det hardeste var å ta farvell med vennejengen. Off.
Under møte tidliger på kvelden var det bare å bite seg i leppa for ikke starte tårekanalen. Så når vi var hos Linn i ettertid ble det krav om dempet belysning, itilfelle... Men jeg klarte holde meg helt til jeg kom hjem. Heldigvis fikk jeg mange gode klemmer og ønsker om en god tur, derfor kan det vere det går bra alikevell. Det er vertfall ingen vei tilbake nå. Så jeg forteller megselv at det skal gå fint og at jeg skal komme tilbake og få like mange "velkommen tilbakeklemmer", forhåpentligvis

Ü

4 kommentarer:

  1. Hei Stin :)

    Så kjekt at du he blogg så kan me fylla me på livet ditt i d stora utlande ;) Håpe du får mange spennande opplevelsa!

    Klem, Bente

    SvarSlett
  2. Å Stin! Eg blei så rørte.. Må ver hardt! Eg savne deg allerede.

    Men vett du ke? D blir såååå gudd å komma heim atte! Og d går fantastisk fort! Bare pass på å ikkje tenka for mye på okke her heima - me finne jo på ting når du e heima om 100 dage, så du går ikkje glipp av noge særligt. Husk framfor alt å nyta tiå der nere!!!!

    STORE klem frå Birgitte!!!

    SvarSlett
  3. Heisann søte du:)
    Ville au bare ønska dg ein goe goe tur:) Det blir nok en opplevelses rik tur:) Du e ei fantastisk jenta som mange e kjempe gla i, inklusivt åkke på sørlande:) Pass godt på dg sjøl. Stooore Marion k9b
    på Stin:)

    SvarSlett
  4. heia! håper at du har det kjempe kjekt. å snart har funnet deg te rette i Bolivia. Nå he du 100 dager til å bli svanet heime på. :-P Må prøve å oppleve mest mulig,og ta masse bilder. Glede meg te å fylla med på bloggen

    SvarSlett