torsdag 14. januar 2010

Siste dag på jobb.

Egentlig var siste jobbedag igår, men jeg hadde loft jeg skulle komme innom dagen etter, siden ikke alt var ordnet.
Igår ble det storinnkjøp av is å chips. Det endte med at jeg og en kollega var på grensen til å bare bli sittende på pauserommet etter store inntak av chips. Vanligvis pleier jeg ikke spise så mye chips, det kan kanskje ha noe med at jeg vet at når jeg først har begynt sliter jeg med å stoppe. Det var tilfelle igår. Men jeg må innrømme at det var deilig! Så etterpå var det å grave dypt i søppeldynga posene som jeg strategisk la i kassa.
Jeg hadde egentlig lite lyst å ta forvell med alle riktig enda, dra ting ut til siste liten. Det betyr vel at det ikke er så lenge igjen nå. Det kommer nok ikke til å gå skikkelig opp for meg før jeg står på flyplassen i El Alto.

Jeg kommer vertfall til å savne "skravle kjerringene" på jobb, noen herlige jenter alle sammen! Kanskje det er nå jeg virkelig ser hvor gla jeg er i dem, og det kommer virkelig til å bli hardt og ikke snakke om det små og det store med dem. De gir meg ofte nye perspektiv på ting. Men jeg har loft å ikke glemme dem, det tror jeg ikke jeg gjør med det første, det skal mye til. Så har jeg loft å sende kort til dem i ny og ne, å det må jeg jo ikke glemme, for minen megselv på det.

I dag var også den store apotekdagen. Det er ganske mye en trenger for en så lang reise, men at ting skulle bli så dyrt hadde jeg ikke regnet med. Kan jo bare nevne at bare Malaria-tablettene kostet 800. Hm, at en bitte liten mygg kan skape så mye styr. Kanskje det også er sjangs for at bitte lille meg kan gjøre noe i Bolivia, tankesprang.
Jeg tror vertfall at det meste som skal handles inn nå er i boks. Kom jo selvfølgelig på mens jeg var i sandnes at, hey, kanksje jeg skal ha med meg noen linser så jeg kan se noe, så heldigvis hadde de noen på lager til meg. "Det ordner seg for snille piker"

Som jeg sa igår var det kolemiddag hos mormor og morfar idag. Gjett om det var deilig! Mmm!
Måtte bare få friste litt.

I mine mange søk på Spotify kom jeg over denne søte sangen som jeg syntes passet så bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar