tirsdag 26. januar 2010

Baby trening.

Da har jeg fullført min andre dag på jobb. Denne jobben er ikke som noen annen jobb jeg noen gang har hatt. Jo, jeg har vert trillepike da jeg var mindre, men dette er snakk om 10 unger på 6 til 10 måneder.
At det vanligvis bare er en person forstår jeg ikke riktig helt, siden jeg føler vi er få når vi er to. Men Mamita'en, hun som opprinnelig er der, har egentlig full kontroll på alle, så jeg kan bare dilte etter å gjøre det hun gjør.
Jeg tror faktisk at jeg har klart å lære meg alle navene allerede. Der er to gutter og åtte jenter. Guttene klarte jeg lære meg veldi for, de er veldi forskjellige og han ene synes jeg ligner på en mini Jared Padalecki, kjempe herlig, og han andre minner litt om Bert i Bert&Earnie fra sesam stasjon. Derimot sliter jeg litt mer med jentene, spesielt to som er nesten prikk like, men jeg tror etter en uke skal det gå bra.
Denne jobben tror jeg jeg kan like. Ufattleig herlige unger og så er de så greie også, så det er bare å glede seg til jobb imorgen.

2 kommentarer:

  1. Du får iallfall god trening te dagen du sjølv får unger :-P Kosa deg i varmen. Her blir det bare kaldere og kaldere føle eg. Nå he det regna og frøse på så me kunne gått på skøyter på parkeringsplassen sjå meg

    SvarSlett
  2. Hadde ikkje heilt plana om å ha ti på en gang, men eg fortår vel teiningå ;)
    Skjøyte e jo kjempe kjekt, ikkje akkurat ver te de her nei, men kanskje en annen gong, kosa deg masse vertfall!

    SvarSlett