lørdag 31. juli 2010

Må jo holla gangen!

Joda, de blir innlegg i dag åg. For dagen i dag he faktisk vert ganske innholdsrik, så eg har någe å blogga om.
Blei vekte i dagtili av Linn, å me tog avsted te Ålgård. Der de blei intensiv shopping. Hu fekk ordna de hu sko, å eg fekk ordna ting eg absolutt ikkje trengde, men men. Så de blei litt nytt te klesskapet, å der e der jo kjempe plass.
Ette den heftige shoppingturen følte me jo me va verdt litt å spisa, så me planla fransk brunsj me pesto å mozzerella. Meen der va jo ingenplass som hadde de, men eg hadde litt heima, å Linn ville ha Brie, så de va jo grett. En annen ting som va grett va jo de at der va 40% på all Henning Olsen is, så ja sko der komma litt uventa besøk så ska de ikkje gå svoltne frå meg, fryseboksen har fått påfyll.
Mens me gleda oss te mat på vei heim så tenkte me på vår kjære venn Birgitte, å tenkte hu kanskje ville vera me. Å jo, de ville hu, så då plokkte me henna opp på veien.
Nå spiseborde va  klart såg de rektigt så godt ut, ingen bilde desverre, men Birgitte tog nogen, men de e ikkje her. Så me koste oss å spiste masse! Å de smakte kjempe godt. Klarte spisa opp heile mozzerellaen, å fant då ut at philadelphia me pesto på e og veldi godt, så de va jo greit å veta.
Så ette denne flotte brunsjen måtte me jo trimma av os litt, å ke he me vell Wii'en te, jo akkurat de. BMI e vell ikkje akkurat de en vill få slegt i tryne rett ette en har spist, men men, sånn blei de nå, men me koste oss max me øvelsane.
Å ke må en gjør ette en lange treningsøkt, jo spisa igjen, å ke e vell favorittmaten min, mesten vertfall, jo biff. Mmmmm, me innlevelse. Båtpotete me peppersaus,  maiskolbe å biff, lett å kjempegodt!
De va de me klarde rekka før eg reiste te Lars Arne å Aud Jorunn, å Linn reiste te Kjetil. I mitt selskap va de vertfall kjempegøy, så får Linn gje meg en oppdatering imårå om sitt ette eg har vert i bursdag te Jenny i ørsdalen. Så får me se om de blir nogen sprell på kvellen.

Men nå e de langt på natt, så ja go' natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar