torsdag 29. juli 2010

Då va me igang igjen!

Love ingenting, men eg prøve meg igjen. Hatt lyst te dette ei stonn, men spå he de aldri blitt någe me de, men nå får me se kor lenge eg holle ut. Å he nå bestemt meg for å skriva akkurat som eg ville gjort på mobilen, litt mer befriane å de går jo såå mye fortare!

Mye he skjedd sian sist. He komt meg heim fra Bolivia, de va trist, kjempetrist, men måtte te. Så he eg snart jobba nesten 3 mnd på H&M, så pengeskrine begynne å fylla seg opp igjen itte utskjeielsen, ikkje at de va negativt men de merktest jo. Men de va jo ikkje de som har skjedd for lenge si eg sko skriva om, de e de som skjer nu som e interessangt.

Så de eg he gjort i dag e at Maria aka Burkis, hihi, kom øve me spele game of life, å de va jo kjempegøy. at så enkle ting kan bli så gøy. Så me har filosofert om små å store ting mens me har spelt.
Let the game begin! (tatt me mobil, så ja, kvalitet, nei)
Å må ikkje glemma at eg lagte kransekake, sånn som eg like de, mjuke, å de va digg. Kransekake e egentli veldi godt å kjempeenkelt å laga, så koffor eg ikkje har komt på de før, e eg litt usikker på, men de kom opp sist gang eg va sjå mormor, der hu fortalte kor lett de va. Så de måtte jo prøvast ut. Ska forresten te mormor på lapskaus imårå, mellom jobb, gavekjøping å bursdag. Der e allti plass te mormor!
Tebage te spele å kvellen. Trur meg å Maria, hvertfall eg, kom ett steg nermare å finna ut ka me vill her i livet, men de får ver en hemmelighet så lenge. Halvveis i spele fant me jo ut noge me hadde glemt, nemli å trekka sjangsekort kvar gong me ikkje kom på nogen spesielle felt, å då blei de plutseli mer interessangt. Trur me va så opptatt i begynnelsen me den elektroniske dingsen en sko stappa korte sitt inn i for å få penga å livspoeng te at me merka at der mangla noge.
Så ette 62 år, 5 hus, trur eg, 8 onga å 2 bila endte eg opp me 43 mill på konto, å eg vant! Eg ser ikkje heilt at økonomien i spelet e heilt reelle, men men, de hadde vel kanskje ikkje vert feil me 43 mill, elle kanskje de hadde de, trur ikkje de hadde vert sunt. De va absolutt gøy, så te Burkis, dette kan me gjer igjenn!

Natt natt Zzz

1 kommentar: